Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Szanowni Państwo,

Szanowni Państwo,

z uwagi na wprowadzone w dniu wczorajszym obostrzenia obowiązujące od 27 marca do 9 kwietnia 2021 r., bardzo proszę aby Rodzice/Prawni Opiekunowie pracujący jako:

     1.pracownicy służb medycznych:

  • lekarz;
  • pielęgniarka;
  • pracownik szpitala/przychodni lekarskiej
  • ratownik medyczny
  • kierowca karetki pogotowia/transportu medycznego

     2.realizujący zadania publiczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – służby porządkowe:

  • policja;
  • staż miejska;
  • wojsko;
  • straż pożarna

pobrali  ze strony internetowej Zespołu , stosowny wniosek. Skan bądź zdjęcie wniosku proszę przesłać na adres e-mailowy: kontakt@zpm3.elodz.edu.pl.

Oryginał wniosku należy przynieść w pierwszym dniu pobytu dziecka w przedszkolu zgodnie z deklaracją z wniosku – warunek niezbędny dla przyjęcia dziecka do przedszkola.

Prosimy Rodziców/Prawnych Opiekunów o informowanie przedszkola mailowo lub telefonicznie o wszelkich zmianach związanych z deklarowanym pobytem dziecka w przedszkolu.

Wniosek do pobrania [.pdf, 148.97 kB]